دل را گل نکنیم
نوشته شده توسط : هیشکی

 

     کاش روزی که سهراب نوشت آب را گل نکنیم از گل آلودی دلها مینوشت

 مینوشت از دلهای ساده و شکسته از دوری عشق و از بی مرامی ها مینوشت

     کاش بود و میدید گل کردند آب چشم عاشق را از فراق معشوقه خود

     بود تا مینوشت چه ها که نکردند نا مردمی ها از زخم زبونها مینوشت

     من زخم خورده ام از نا کرده های خویش چه میشد اگر سهراب از من

            از دور بودن آرزوهایم از تنهایی و تنها بودن من مینوشت

 

                                                                             از خودم





:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بنجامین در تاریخ : 1390/11/29/6 - - گفته است :
سلام وبلاگ با حالی داری بهت تبریک میگم اگه قابل دونستی یه سری به ما بزن.منتظرتم
راستی با اجازت لینکت کردم

/weblog/file/img/m.jpg
yalda در تاریخ : 1389/11/27/3 - - گفته است :


__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
@@@@@█@@@@@@

/weblog/file/img/m.jpg
علیرضا در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
سلام وبلاگ خوبی داری - اگه دوست داشتی منو با نام بهترین محصولات لینک کن و در قسمت نظرات خبرم کن تا لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
بخشا در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :
امدم به کندو عسلم دعوتت کنم دوست داشتی وبا تبادل لینک موافق بودی بیا وخبرم کن منتظر حضور گرمت هستم

/weblog/file/img/m.jpg
بخشا در تاریخ : 1389/11/18/1 - - گفته است :

واقعا قشنگ بود جدا سهراب یادش رفته از دلهای شکسته وتنها بنویسه از گلی شدن دلها اما شایدم اون زمان دلی نمی شکستو کسی دلی رو گلی نمیکرد شایدم سهراب ازش دور بوده



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: